Monday 3 June 2013

Set kanak- kanak Shaklee


Kenali Set Kanak-kanak shaklee..

Set ini sesuai utk kanak yg berumur 1 tahun keatas yang mengalami masaalah


  • kurang selera makan
  • sering sembelit
  • asma
  • tidak fokus di dalam kelas
  • sering selsema / demam
  • kurang berat badan


==========================================================================


Kebaikan Mealshake :

Minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai anak-anak. Mengandungi 24 vitamin dan mineral penting. Rendah lemak dan rendah glisemik. Sumber protein dan kalsium. Sesuai untuk hidangan sarapan pagi dan sebelum tidur.Multivitamin - memberikan asas nutrien yang penting utk perkembangan otak & tumbesaran yang sihat. Ia mengandungi vitamin perlu seperti B complex yg membantu meningkatkan daya ingatan dan sistem saraf yang baik.Protein - membantu menyuburkan otak. Asid amino yang diperolehi daripada protein diperlukan untuk neurotransmiter. Protein juga merupakan blok-blok sel yang terbina di dalam tubuh termasuk sel-sel imun, sel darah merah, enzim, otot2 & tulang2 yang diperlukan untuk tumbesaran yang sihat.




kebaikan Omega guard utk kanak-kanak :

Merupakan minyak ikan terbaik di dunia. Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.
Sebahagian besar otak terbina daripada lemak yg juga dikenali sebagai asid lemak omega 3. Kajian menunjukkan diet yang kaya dengan omega 3 boleh meningkatkan keupayaan belajar, kemahiran menyelesaikan masaalah, meningkatkan daya tumpuan & ingatan serta perhubungan antara sel otak.

Chew Vita C
Membantu dalam menguatkan sistem imun yang penting utk kanak-kanak kekal sihat dan cemerlang dalam pembelajaran mereka. Ia membantu dalam mencegah jangkitan dan demam  selsema. Vitamin C juga perlu utk mengekalkan integrasi  antara sel & menyokong kesihatan mata, gigi,gusi, otot dan peredaran darah bagi kanak-kanak yang sedang membesar.

------------------------------------------------------------------------



Jom kita tengok testimoni ini:

Testimoni 1# :



Testimoni 2#



Testimoni 3#




Alhamdulillah. Tahniah bagi yg dah berjaya dengan set ini. Kita hanya mampu berusaha, tapi tuhan yang menentukan. So, jgn lupa doakan anak2 kita. =) DOA IBU adalah doa yang paling 'masin'..=) Moga kita mampu jaga 'amanah Allah' sebaiknya.

No comments:

Post a Comment