Monday 13 May 2013

Shaklee kini di Terengganu =)

Hi,
Saya Aida Norliza - Pengedar sah Shaklee anda di seluruh Malaysia. InsyaAllah sy boleh COD untuk kawasan Marang,Kemaman dan Kuala Terengganu. Untuk kawasan yang tak dapat saya buat COD, penghantaran akan dibuat melalui Pos laju. Dapatkan rangkaian produk kesihatan terbaik Shaklee dari saya.

1) Set bersalin/berpantang
2) Set ibu Menyusu
3) Set penjagaan dalaman wanita
4) Set G (Resdung/Alergi/Asthma/enzema)
5) Set ibu Mengandung
6) Set Kuruskan Badan


FREE consultation dan After sales service (Bimbingan EXCLUSIVE dari saya)
Hubungi saya sekarang :
Hp no - 019-2876484
Email - aida5448@gmail.com.

Harga ISTIMEWA untuk anda. Jika ingin dapatkan Shaklee pada harga ahli, boleh gunakan ID saya (911583) sewaktu urusan pembelian di branch Shaklee yang berhampiran.


No comments:

Post a Comment