Wednesday 15 May 2013

Kebaikan / keistimewaan Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee


Arini say nak bercerita tentang ESP. Kenapa saya pilih ESP??
Sebab hari ini saya start minum ESP.. =) Nak jugak tahu kebenaran orang asyik duk cerita tu. =) InsyaAllah saya akan share review pasal produk ini akan datang. Arini kita belajar dulu, apa kelebihan ESP bila di ambil bersama vitamin lain .. (yang ni paling menarik dan mudah paham yang saya jumpa)

1. ESP + Vit E + Vit C = Kulit cantik dan cerah/ natural beuty gitu. =p

2. ESP + alfafa = Payudara anjal / milk booster

3. ESP + Ostemetrix = Kurangkan sakit kepala / kurangkan jaudice untuk bayi bagi ibu yang menyusu.

4. ESP + Zinc = Sembuhkan luka bagi ibu bersalin / rambut gugur

5. ESP + Omega guard = Mengurangkan risiko keguguran/ prematured bayi bagi ibu hamil.

6. ESP + Peppermint ginger Plus = Ibu hamil yang ada masalah morning sickness.

7. ESP + Lecitthin + Alfafa = Kembalikan bentuk badan yang cantik selepas bersalin/ kurus.



Saya pilih ESP + Vit E + Vit C + alfafa....=) nntkan review dari saya akan datang!! =)
ops! hampir terlupa. Saya da try consume arini. So, review saya tentang rasa ESP ni.

"Rase seperti air soya bila kita mix dengan air masak. x rase terlalu pekat. Fuh! nasib baik sebab saya sangat cerewet bab minum ni. Tak gemar minum susu. =p "

Jom!! pakat minum ESP. =)

No comments:

Post a Comment